بمب گزاری محتوا
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1398
بازدید : 207
نویسنده : کیا فایل

 

بمب‌گذاری در محتوا

اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای به تولید محتوا بپردازید، این کتاب می‌تواند معجزه‌ای باشد که شما را سال‌ها در مسیرتان جلو می‌اندازد.

 
 
تعداد صفحات
158 صفحه
مدت مطالعه
10 - 15 ساعت
سطح سختی
مبتدی تا پیشرفته

چه چیزهایی در این کتاب یاد میگیرم؟

  • محتوای عالی از چه بخش‌هایی تشکیل شده. است
  • محتوا چگونه. توسط خوانندۀ شما مصرف می‌شود
  • چه نکاتی را . هنگام نوشتن محتوا. باید رعایت کنید
  • چگونه. می‌توانید یک مقاله ارزشمند و مفید تولید کنید
  • چطور. می‌توانید خواننده را به صندلی میخکوب کنید
  • چگونه. می‌توانید . با محتوا رتبۀ 1 گوگل. را بدست آورید
  • پس از انتشار مقاله، از چه طریق باید آن را پخش کنید
 
مدرمدآنلای
  • توضه

محتوا مخاطب می‌آورد و فروش را بیشتر می‌کند. محتوا اعتماد می‌سازد و دوستی می‌آفریند. محتوا برندها را خلق می‌کند.

محتوا ذرۀ اتمی دنیای دیجیتال است.

همان ذره‌ای که دانشمندان (شما بخوانید کسب و کارهای) ایرانی، هر روز بیشتر به اهمیّت آن پی می‌برند. همان ذرۀ اتمی که می‌تواند انفجارهای هسته‌ای خلق کند… اما فقط و فقط زمانی که به درستی از آن استفاده شود. و این دقیقاً همان چیزی است که در این کتاب می‌آموزید: اینکه چطور قدرت فوق‌العاده این ذرۀ اتمی را آزاد نمایید.

بله! این کتاب به شما تولید محتوا را آموزش خواهد داد. ولی بهتر است اشتباه نکنید! این یک کتاب عادی دربارۀ بازاریابی محتوا نیست. این کتاب یک مرجع و منبع آموزشی بی‌نقص، برای تولید مقاله‌های بی‌نقص است؛ مقاله‌هایی که می‌توانند هزاران خواننده جدید را همچون سیل روانۀ سایت شما کنند.

آیا این کتاب آموزش محتوا برای شما نوشته شده است؟

ما صمیمانه این کتاب را به تمام کسانی که به صورت حرفه‌ای در دنیای اینترنت حضور دارند یا کسانی که تازه می‌خواهند وارد جهان اینترنت شوند، پیشنهاد می‌کنیم. در واقع، چه شما یک مبتدی باشید و چه یک کارکشتۀ محتوا، با توشۀ پر این کتاب را ترک خواهید کرد.

آیا شما:

  • یک استارتاپ یا کسب و کار اینترنتی دارید؟ به کمک این کتاب، نه تنها مقاله‌هایی تولید خواهید کرد که در فروشتان موثر هستند، بلکه درس‌هایی بزرگ دربارۀ مشتری و نحوه تعامل با او یاد می‌گیرید. درس‌هایی که قطعاً در بازاریابی کسب و کارتان به کمک شما خواهند آمد.
  • مدیر بازاریابی (محتوای) یک شرکت هستید؟پس این کتاب را به عنوان نقشۀ راه در اختیار نویسندگان خود قرار دهید. با اینکار مقاله‌های بهتری توسط آنها تولید خواهد شد و شما هم معیار مشخصی برای سنجش کیفیت مقاله‌ها دارید.
  • یک نویسنده / تولیدکنندۀ محتوا هستید یا به این شغل علاقه دارید؟ پس از خواندن این کتاب، مبحث بازاریابی محتوا را بهتر درک خواهید کرد و نحوۀ نوشتن مقاله‌های فوق‌العاده را یاد می‌گیرید. این می‌تواند در رشد حرفه‌ای و تثبیت جایگاه شما به عنوان یک متخصص محتوا معجزه کند. جایگاهی که قطعاً آیندۀ شغلی شما را تضمین می‌نماید.
  • یک بازاریاب دیجیتال هستید یا در زمینه سئو فعالیت می‌کنید؟ خواندن این کتاب نکاتی را درباره تولید محتوا، سئو و اصول بازاریابی به شما خواهد آموخت که حتماً نگرش شما را به جهان اینترنت و نحوه رشد یک وب‌سایت تغییر می‌دهند.

تمام ابرقهرمان‌های اینترنتی می‌توانند به کمک این کتاب آموزشی، از بمب محتوا به بهترین شکل استفاده کنند!

چه چیزهایی را در این کتاب یاد خواهید گرفت؟

شاید تصور کنید که نوشتن محتوای خوب کار سختی است. اما نظر ما در نوین چیز دیگری است. برای نوشتن مطالب خوب کافی است اصول درست نگارش و سئوی محتوا را یاد بگیرید. با یادگیری این اصول، هم خواندن محتوای شما برای خواننده لذت‌بخش خواهد بود، هم مطمئن هستید که محتوای شما به صدر نتایج گوگل صعود خواهد کرد. و این دقیقاً همان چیزی است که در این کتاب خواهید آموخت، به ساده‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن.

در حقیقت این کتاب یک چک لیست محتواست. یعنی قدم به قدم شما را در نوشتن محتواهای عالی همراهی خواهد کرد.

ما حرف‌های این کتاب را برای راحتی شما به ۴۸ لقمه (همان آموزش) کوچک‌تر تقسیم کرده‌ایم که در قالب ۴ فصل ارائه می‌شوند. هر کدام از این لقمه‌ها، یکی از مسائل اساسی و تاثیرگذار در تولید محتوا را به شما می‌آموزد. ما همراه هم در تک‌‎تک این نکات مهم برای تولید محتوا عمیق خواهیم شد، آنها را به طور کامل باز می‌کنیم و تا زمانی که از جا افتادن آنها مطمئن نشده‌ایم، دست بر نمی‌داریم.

شما یاد می‌گیرید از نگاه خواننده محتوای خود را درک کنید و مقاله‌ای بنویسید که او دوست خواهد داشت، متوجه می‌شوید که گوگل چگونه محتوای شما را می‌فهمد و به آن رتبه می‌دهد، می‌فهمید که چگونه باید بهترین کلمات کلیدی را برای مقالۀ خود انتخاب کنید، تمام نکات مهم در بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو را می‌شناسید و حتی درباره راهکارهای پخش یک محتوا نیز آموزش می‌بینید.

در طول این مسیر، تمرکز اول ما همیشه بر روی درک درست یک نکته است و پس از آن به سراغ تکنیک‌های کاربردی برای پیاده‌سازی آن می‌رویم. همچنین با ارائهمثال‌های عملی مختلف، مطمئن می‌شویم که نحوه استفاده از آموزش‌های این کتاب کاملاً برای شما روشن خواهد شد. علاوه بر این، تمام ابزارها و سایت‌هایی که یک تولیدکننده محتوا باید بشناسد را به شما معرفی خواهیم کرد و تمام اشتباهات رایج در مقالات فارسی را که در طول این سال‌ها شناخته‌ایم، با شما در میان خواهیم گذاشت.

ساده بگوییم: هدف نهایی ما این است که شما بتوانید مقاله‌هایی بی‌نظیر بنویسید. مقاله‌هایی که بیشترین تعداد خوانندۀ ممکن را به سایت شما بیاورند و تک‌تک آنها را عمیقاً به برند شما علاقه‌مند کنند. مقاله‌هایی که بتوانند کسب و کار شما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد و جذاب در زمینه کاری‌تان مطرح نمایند.

آیا از نتیجه ندادن زحمات خود به عنوان یک نویسنده رنج می‌‌برید؟ دیگر نگران نباشید! با خواندن این کتاب، نوشتن مقاله‌های جذاب و پربازدید را یاد خواهید گرفت. مقاله‌هایی که به رتبه‌های بالای گوگل دست پیدا می‌کنند.

لطفاً ارزش این کتاب و زحمات ما را درک کنید!

ما برای تولید این کتاب زحمات بسیار زیادی کشیده‌ایم. سال‌ها زمان برده است تا آنچه در این کتاب آمده را یاد بگیریم. ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی لازم بوده است تا بتوانیم کتابی با این سطح کیفیت در اختیار شما قرار دهیم. (کتابی که مطمئن باشیم می‌تواند نگاه شما به تولید محتوا را به کل متحول کند.)

در مقابل، تنها یک خواسته‌ از شما داریم: اگر قصد مطالعه این کتاب و یادگیری نکاتش را دارید، حتماً نسخه اصلی آن را تهیه کنید. باور کنید ارزشی که این کتاب (از نظر بار آموزشی و میزان درآمدزایی) برای یک کسب و کار یا نویسنده ایجاد می‌کند، بسیار بسیار بیشتر از قیمت آن است.

 

نویسنده

سعید رهبری

(بیش از) 10 سال است که دربارۀ زمین و زمان می‌نویسم؛ از تکنولوژی و گردشگری گرفته تا همین بازاریابی که ایستگاه آخرم است. اکنون می‌خواهم تمام آنچه در این سال‌ها یاد گرفته‌ام را با شما در میان بگذارم. به امید آنکه شاهد مقاله‌های فوق‌العاده‌ای در دنیای وب فارسی باشیم.
 
 
 
 




:: موضوعات مرتبط: محصولات , کامپیوتر و اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: فایل , تولید محتوا , مقاله , تکنیک , نگارش , سئوی محتوا ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG